Saturday, January 2, 2010

ye aku ngaku...aku memang perosak rumah tangga orang!


Muahahaha..tajuk entry bangang gila..ye aku paham..tapi ada aku kesah..tapi aku dah menjahanamkan beberapa rumah tangga orang..oh sangat sundel bunyiknyer…muahahaha…gila weng…takde maknanye…kalo aku bt gitu mau kena penyepak terajang oleh mereka2 yang terlibat…malah aku akan tampar diri sendiri berkali2 untuk memastikan n rasa samada adakah aku ini sangat desperatekah??


Sebenarnya..aku menjahanamkan kad2 jemputan kawen yang kalerfool itu..sapa suh kau buat kad jemputan kawen besh2..guna kertas besh kan…bersempena aku dok cuti berbulan2 sampai tato nak buat ape n aku plak pelajar sengkek..harus lah aku mengkretipkan diri sendiri walaupon hasilnye huduh bangat…kad2 kawen korang yang mahal2 tu aku buat bukmak..atau lebih lanjut..penanda buku..pastu reben2 door gift dan bunga telur tu aku jahanamkan jugak sebagai tata riasnya…gila sengkek kan aku…


So perlu ada gunting, gam, penebuk lubang, kad kawen dan juga kretipkan diri sendirik..hasilnya agak memuaskan…kalau dapat hasilkan bukmak sebanyak ini dari empat kad kawen..
See..walopon Nampak bodo-bodo je bukmak aku..tapi bila dah di guna macam cun ja..tak caya?don belip me? See…Nampak mahal bukan?hik3…kos nya adalah ZERO bebeh!


Nak jadikan citer..Petang tu sepupu aku datang sebab kiteorang nak berpoya…memula aku terniat nak kasik dia satu sebab dia pun belajo lagi…gini dialog kiteorang…


Aku: eh..tengok aku buat bukmak..cun tak? Home made…(time ne bangge siot rasa cam penggiat seni tanah air je)


Sepupu X: Cehh!! Tak cantik langsung…apa bende ko buat ne…v****** buat lagi lawa..cehhh..tak cantik langsung ..ape kelas kau buat bukmak cenggini…v****** buat lg lawa (ayat2 ini diulang beberapa kali sehingga aku naik blow …)


HOiiii!!! v******* itu adalah sepupu aku yang mak bapaknye kaye , harta berkati2 dan tak mungkin nak buat bukmak dari kertas2 terpakai macam aku yg sengkek ini

Sepupu X kutuk bukmak aku kaw 2 and buat mimic muka yang aku rasa aku cukup menyampah..time ne moral aku dah down..ko pe hal..tak ske pon tak yah nak bandingkan kerja seni aku ngan budak darjah enam..stail cakap macam puaka..harus lah aku mengenakan dia balik…masa aku kuar ngan dia..on da way dialog aku berbunyi begini plak..

Aku: eh.. kau tak nak ke bukmak aku buat tu? Aku memang nak kasik kau satu..


Sepupu X: Oh..kau nak kasik aku ke? Boleh la..nanti aku pilih yang mana satu aku nak..mekacih ye..tapi takkan satu je??


Maka..penggiat seni itu terus mendiam kan diri sambil mengutuk2 serta memaki hamun dalam hati…lalu..apabila pulang ke rumah..dia terus buat2 lupa untuk bagi bukmak pree kat sepupu dia sampai ke sudah…


Poyo bangat tak aku?? Moralnye..kalau kau tak ske perkara pada seseorang tu..baik kau diam..sebab kadang-kadang..orang nampak MACAM bodoh je kalau tak bukak mulut..tapi bila dia dah bukak mulut KOMPEM orang kata kau bodoh !! aku tau kau tak kisah dapat atau tak benda alah tu..tapi janji aku puas..puas nak pastikan yang kau sebenarnya weng..apa aku buat suma slack kat mata kau kan?muahahaha


aku takde lah sentap mane kalo setakat nak kutat aku punye bukmak sambil buat mimic muka..aku pun takde kate aku kretip gila dan aku tak kisah kalo budak darjah enam boleh buat superb benda alah tu dari aku…aku tak kisah…Cuma tak yah nak kutuk barang orang banyak kali pastu kalo orang tu offer kau barang tu kau terus suke tahap cipan beranak 41 ekor..excited sangat dapat barang pree…tu maknenye ko jeles ke hape? Dari pada aku nak buat amal jariah..tukar jadi blow kat dia..pastu aku kutuk kat dalam blog ne..pastu korang baca..muahahaha..nanti hari raya aku mintak mahap balik ngan dia..boleh?? muahahah

2 comments:

n0n0n said...

weh....lawa pe bukmak ko tu....aku pn takleh buat sbb aku tak kretip...yg ada bunga2 terkeluar kaler itam tu lawa...sempoi gak arr...buta seni kut kezen ko tu....

hurly-burly-promulgate said...

hehehe..tenkiu2...heheheh