Thursday, January 21, 2010

citer Rumet hosmet la pulak..

Aku ade rumet sem ne..takde la gersang dok pi kaco bilik sebelah..namanye AYU..name betulnye aku takto..panjang beno...budak klate..kecik jer tapi da buat phd..budak first class..dah la matrik.. jadik tutor plak…salute la gak kat die(tapi gambonye tak sempat nak amek)..budak2 serumah aku ne mmg bagus2..ikhlas aku puji…sumenye rajin…kecuali aku la…rajin solat sunat..kejap2 solat dhuha ..kejap2 solat hajat, kejap2 discussion...kejap2 g seminar tu seminar ne,ade plak yg aktif ngan persatuan islam..ade plak yang duk bilik 24 jam ngadap buku..ade plak yang pi lib smpi ke mlm…ade plak yang asyik2 nak amek test tu..test ne…rajin tahap gabankan??masing2 da ade matlamat sendiri...huhuhu…banding kan dengan aku??huhuhhu…(kepala saya tunduk sambil memintal lengan baju sendiri)

Aku plak tengah mencari2 jalan sendiri..ntah ada esok untuk aku..

No comments: