Thursday, January 21, 2010

shadappp yu!

Tadi g jupe ngan dr. zainol dengan Fetre…memula nebes la sbb dia adalah garang..Alhamdulillah proposal diterima…proposal utk research metod ye…brief and present ttg ape kiteorang nak buat..simple je dr tuh..terus proceed present kat kelas sabtu ne! lega senak perut aku…kalo tak kena propose bende lain…idea nak buat tuh la yang tumpul…apa pun Alhamdulillah syukur…

Cabaran seterusnya nak berjumpe ngan dr harlida ngan dr azua..

Sepanjang aku blaja..macam2 lec da jupe..ada yang nmpak sempoi ..baik je dalam kelas..tapi killer bila marking paper..ade plak yang muka tak makan senyum..tapi marking marbeles…ade yang dalam kelas baik..interaksi pon oke..aku bajet dapat okeh…at last rupenye marking killer gak.. tapi satu lect yg sempoi prof praktikum aku merangkap lecturer nilai juga…kerek seh…susah nak tackle dia…tapi bila dah tahu dia macammana..baru tau dia mmg sempoi n baik..dua2 subjek aku dapat cemerlang terbilang dan gemilang…I heart la you prof! hehehe..

So kesimpulannya , perspektif salah seorang mak sedara aku yang cakap budak-budak dapat dekan sebab pandai bodek pensyarah sama sekali adalah tidak benar..

No comments: