Sunday, January 24, 2010

penyu belimbing gergasi yang bertelur lapan

seorang veteren yang juga rakan sekelas saya telah merasakan dirinya seakan2 seorang lecturer, beliau juga merasakan proposal outline nya sangat hebat...beliau sangat riak terhadap rakan sekelas beliau..dan beliau juga turut mempertikaikan proposal outline teman2 yang lain...beliau juga ingin cuba memberi tekanan kepada yang lain supaya berputus asa..

wah..perkara ini sangat memualkan...tindakan beliau boleh saya anggap sebagai percubaan untuk menjatuhkan motivasi bagi sesetengah pihak..hal ini mungkin kerana pada hemat beliau tindakan bijak untuk dirinya untuk brainwash yang lain atau psikologi...namun ianya tidak menjejaskan apa-apa kepada saya dan dayah blink2 stories atau pada mereka2 yang lain..soalannya...adakah perlu untuk saya buat reverse psychology pada beliau?

oh tajuk entry memang tak terpakai...sila abaikan...saya mahu mengembalikan zaman kartun kanak2 saya semasa berusia lapan tahun..

No comments: