Wednesday, March 24, 2010

perkara tidak penting..tak releven

huhhuhhuhu...
dah nak dekt final ne...
aku adalah takut..
aku takuuutttttttt
takut aku blur..
takut tak dapat jawab..
takut kantoi....
takutttttttttttttttttttt
ya Allah
bantu lah hamba mu yang ketakutan ini.
takut msa tak sempatt
takut masa mengejar aku..
banyak perkara aku takut..
takut nak cerita disini..
takut-takut nanti ada terasa..
takut-takut orang takut dengan aku..
takut menjadi-jadi..
takut aku boleh membenci..
takut aku lupa daratan
takut aku hilang kawalan
takut aku hilang kewarasan
takut dengan hati sendiri
takut dengan pemikiran sediri
takut aku jadi bukan aku
takut pada ketakutan aku sendiri.
takut tak sedar diri
takut dengan penilaian diri sendiri...
takut dengan salah faham
takut...takut pada Allah..
takut menghampiri ajal
takut apa yang akan jadi pada diri
takut dengan realiti...
takut masa ku sudah hampir...

namun...

perlukah aku takut dengan perkara yang tidak perlu aku takut?










No comments: