Monday, March 29, 2010

makan-makan dan feeling2 italian

Ala2 port luck la yeh..tetibe je aku jadi rajin nak masak…tetibe je aku nak buat lebeh..tetibe je aku rase nak makan dengan member2..tetibe je feeling2 nak buat port luck..so sebelum pi kelas dr. opatha..aku pi rajin bergelumang ngan dapur …aku masak ni….
Ni yaya a.k.a. datin dayahblink2 stories..pinggan dah abeh..terpaksa makan dalam tapawey eskrim matcool..sori
Ne wawa a.k.a datin najwa arifah..nape ye..suke beno die makan sampai jadi begitu rupenye..

Ne plak datuk H20 kite.muehehe..sangat kelakar orangnye…boleh plak buat lawak sampai aku nak tersembur2..
p/s: sedap tak spagethi aku tuh..sebenarnye korang dah kene mandrem ngan aku…sebabnye masa aku masak..aku tak mandi pagi lagi..muahahah…1..2…3..lariks…

1 comment:

h2o said...

sedap2 (puji ambik hati nieyh!)
haha..toh puan hurly, aku ni org kampung..xmakan mknn moden2 nieyh,,tp cr ko masak 2 okey la..tekak aku ley terima..tqs eh..susah2 lak..len kali bawak la nasik lemak+moist ch0c++..=D