Sunday, March 21, 2010

mate penat nak tido

hey....dengar sini sume orang2 kampung.....dengar jelas2 ye... aku dah present...aku dah abeh present ye..untuk change..ind law dan grup law....aku dah abeh present..rase cam tak percaya..tp itulah realitinye...untuk change..boleh kate..outstanding performance..sebabnye boleh menguasai kelas..participation kelas juga okeh..kira..settle..tapi untuk law..s0 and so je lah...sebabnye aku buduh law..boleh kate cenggitu tak? boleh ye..redha je la...aku harap aku survive paper law..law sangat susah...ko ingat provision tu ckap macam ne..aleh2 makna dia lain..haru2...tapi yang besh nye..aku tade final utk change...muahahaha..seronok la sangatkan? padahal macam la ko punye assignmnt outstanding....muahahha..pai ape pon aku bersyukur dan Alhamdulillah...aku dapat present dengan baik hari ni...Tenkiu pada yang terlibat..

No comments: