Monday, March 29, 2010

amoi jordan...ya habibi


Ini amoi banyak tantek…dari Jordan…my group partner for change…namenye dua`a abdul rahim mohamad isa kalo aku tak salah..panjang gila nama bapaknye..kalo korang nak tau..die ne..outstanding performer for the last sem..cgpa die 3.88 okeh..bundarkan mata anda sekarang!! Itu yang die cakap kat aku..kalo die tipu ..aku tipu korang la..tapi aku percaya..minah ne kalo nak buat kerja..cepat je…die ne survivor jugak..bygkan hg mai changlun yang sesunguhnya chamglun ne..pastu blajo..kalo aku matik tak survive..kalo lakan aku pi Jordan sensorang..hari2 kol mummy ferry and daddy cool…hysteria okeh..Hari tu aku present change chapter review ngan die ne lah…all out performance..shaye shuke…hehehe…harap2 dapat score subjek tu..anyway…bagus kawan dengan die neh..kene cakap omputih..kalo tak mampos aku bercakap omputih…tergeliat telinga nak paham ascent omputih jordannye..tapi die ne lagi tergeliat terseliuh nak paham omputih melayu ku..hak2..tapi ade aku kesah?muehehe..

No comments: