Sunday, February 7, 2010

Moisturizer Locking lotion

Tahniah aku ucapkan kepada sepupu aku Pali a/l semaey..wah gila keji anak saudara pak long Ey ne..bukan..aku lupa nama penuh sepupu aku..Fadli ke fazley ke Padzli ke..ntah..tapi yang penting nama pak sedara aku itew adalah Ismail ye..Pali ini sudah bertunang semalam… aku juga nak ucap tahniah kepada coursemate aku Siti hajar Jais sebab dia pon bertunang diam2..motip?ahak2..ntah nyah..mak pon tak tahu..

So..tahniah kerana bertunang..semoga sampai ke Jinjang..eh bukan..ke jinjang pelamin…Tajuk entry mmg tak berkenaan..sebabye aku baru beli lotion Vaseline..kaki pecah..dah tua katakan..dan apabila hurly-burly-promulgate merepek..entry akan menjadi begini...

p/s..aku nak engagement ring yg mcm neh..so sape2 yang terase ske kat aku sila amek perhatian..ahakss..(bajet cun tapi pedulikk lakan)


tak pon cenggini...


superb lagi cenggini...


cenggini pun tak pe...

merisik pun kene ade ring ring dong ring..ahakss seperti gini..

ataupun gini...

ngeh3

1 comment:

h2o said...

cehh..letak yg mahal2 je..kawin ngan tokey mas la dey tambi!