Monday, February 15, 2010

Kepada Mr. Hexagon,


Akhirnya saya berjumpa dengan anda..setelah sekian lama..adakah anda ingat kali terakhir kita berjumpa? Ya waktu dulu2…selepas tu langsung tak dengar berita anda…wahhh,kebetulannya berjumpa secara tidak sengaja dan tidak formal ini membuatkan saya sentap…tato lah kalo terjumpa in person bukan?humph..mati kata2…

wah..dekat benar jarak kita..tapi nape tak pernah terserempak ye? Kalo terserempak pon pasti anda tak knl saya yang semakin melebar..malah saya juga tak ingat muka anda yang dah banyak berubah…tapi nasib baik kita tak pernah berjumpak..kalo tak lagi haru dibuatnya…apa pun tahniah kerana telah berjaya…saya tak tahu pula kerjaya itu menjadi pilihan anda sebab semasa dahulu…ahh mati lagi kata2..ok full stop!. Tutup laptop dan pegi tido!

1 comment:

h2o said...

sentap.sentap.sentap seorang hurly~