Sunday, February 7, 2010

Magic word

Hai..

Sepanjang minggu ini..aku sibuk bangat.. tapi boleh lagi tulis blog ..oh…seperti yang sudah dijangka…amek 5 subjek boleh memandu anda kepada kegilaan..base omputehnye can drive u craze…beberapa hari lepas aku telah melahirkan rasa kegersangan , kedukaan, kesukaran, kepayahan dan kesedihan daku kepada kepada Teman Tapi Mesra-TTM (hik3.tak boleh blah gelaran iteww,)..wah…tapi sangat poyo bile die jawab cenggini..

“ sabar…tuhan nak uji ko..ko ne boleh handle ke tak…biasalah amek 5 paper..dulu aku pon pernah amek 5 paper gak kat Glasgow lagik..lagi la rase naik gile..ko kat sini je pon gelabah sangat pehal?”

Amek kau..baru nak nak gedik2 santai dah kene sound setepet, TTM aku ne mmg tak support betoi…ikut kepla dia ja nak jawab camane…ne jenis tak makan saman ne..tapi time tu aku dah nak blow dah..mane taknye..panas hati lah…aku ade banyak masalah problem baru nak buat aduan rakyat dia balas cenggitu..tau la ko budak pandai..baru je aku nak potong dia..tapi dia balas cenggini..

“sebenarnye, sume ne mindset..member aku dulu..amek 6 paper thn pertama.. pointer ok je, tapi bila sem berikutnye, die dgr org ckp susah..susah…lama2 dia amek 3 paper je..padahal kalo die nak amek 6 subjek ok je..masalahnye mindset die dah terpangaruh..ko boleh buat punyer…jgn terpengaruh ckp orang..aku percaya ko …aku percaya ko boleh buat”

Wah..ayat terakhirnye itew tidak boleh blah…secepat halilintar membelah bumi..semangat aku terus capai tahap klimaks…ye..baiklah TTM…tiba2 aku rase nak nyanyi lagu Nidji yang Kau dan Aku tu…gila perasan kan…beshnye kalo dia cakap cenggini

“ takpe hurly, u r my girl.. I now u can do better…” pastu sambil tepuk2 bahu aku…

Hak2..matik semput aku time tuh!

p/s..nampak gayenye..dia ne pon bkan lah pandai beno..kawan die amek 6 dia amek 5…kecoh ape nak kutuk2 aku kan..

No comments: