Thursday, October 29, 2009

You are just a pieces of memory..

Tak bley blah kan tajuk entry..hahahaha….Sincerely, I am a bad temper person..out spoken person..bad mouth..I admit it okeh…But I am trying my best to handle it down ..even people do the damn unreasonable thing with me pun..i tak berkira.. for me to keep everyone especially a person yang dah kenal dan rapat dgn I ..will feel good about me.. happy with me..pleasent with me..comfortable with me and bla..bla..bla…is more crucial. I do appreciate people. I try hard okehh

But when people tend to do hampeh with me so many times..WTF la kan…ko cakap belit2..aku percaya ape ko kata..ko kencing aku..aku buat bodo..ko buat naya kat aku..tapi aku still terima kau..tak macam orang lain yang dah kutuk kau berkati2..aku defend je ko…orang len hasut aku, aku boleh senyum tak percaye.. Aku ingat aku bleh get along ngan ko lame …tp rupenye ko ni plastic..kalo ko tak puas hati..deal elok2..ckp awal2 tak payah nak sengih2 senyum2 kat aku..dan plg penting ckp dan claim dngan orang yang sepatutnye..ko ingat aku hadap sangat dengan sen ko ke? Tolong la weh..wahh…sekali dua orang boleh la tahan..kalo asyik terkena pon..hangin gak satu badan…lu pikir la sendirik!! oh..anda sgt mengecewakan..

No comments: