Thursday, October 29, 2009

newborn.. happy for u!

Congratulation to Pak Uda n Mak Uda..ni sedara belah mummy ferry..both are lovely and cute couple.. I ske tgk derang..hehehe… by then, the most sedara mummy ferry yang paling diingati is My Pak Uda lah..innocent, sangat baik ,slalu ngusik dan poyos..heheheh ..Alhamdulillah and lots of congrats.. for his patient…waiting for this baby girl..I guess may be eight to ten years ..sorry if I am wrong..My pak uda got married with my mak uda when I am in form 3 or form 4 or form 5..Actually i dunno..not sure tapi dah lama..bad memory huh? My Pak uda ne kawen same hari ngan his brother, my Pak alang..My Pak aLang dah ade 3 orang anak dah…Before this, my mak uda dah preggie banyak kali..tp takde rezeki…a lot of miscarriage..poor them..ada satu kali tu adalah kembar..Pak uda I sedih gile..tapi tu kan namanya rezeki ..Qada` dan qadar..so, I am madly happy for both of you..Semoga baby adalah secute I..hehehe..and good luck for your happy marriage and new member of the family…Jangan lupa I bila dah ada baby baru!..ngee~~ ape plak kaitannya..bye..

No comments: