Friday, May 21, 2010

tag oh tag!

baiklah..aku cuba menjawab tag cikmimie sebab dia sedaya upaya taip full name aku dalam livinginme-me dia and buat entry kawen aza dulu2..hehehe..anyway thanks dear!

1. Apa yang anda akan buat bila anda tahu kawan anda tikam belakang anda?

-sekali dua tikam aku tak kisah mungkin ada loop disitu..tp masuk kali ketiga mungkin aku sound setepet yg mungkin..seterusnya cuba menghindari org jenis begini..boleh berambus dalam hidup aku..

2. 6 orang dihati anda?

-mummy feri
-daddy cool
-arwah tok aku..
-incik yg sedang belajar di india :)
-kushi(kuceng aku..mie, boleh consider org tak?)
-....tade sape lg ah

3. Anda rasa anda kacak comel?

-hohoho..kacak comel? aku comel je..kacak tak sebab aku bukan jantan..

4. Single or taken?
-opsss..next Q please..

5.Blog yang mana anda suka?
-aku ske blog yg lawak2..blog jebon...zack zukhairi, pempuan jomblo,peejburhan..kak senduk..hamis jalika..etc..tapi sume blog tu aku jadi silent reader je..oh blog budu belacan n magenta pon besh gak...tu pon silent reader..hahaha.

6. Adakah bilik anda kemas setiap hari?
-TAK...hahaha..sincerely the answer will be NOPE!..hari2 yg bz..misalnye seminggu nak exam or seminggu nak anto asgmnt..biasanya adelah hari yg stress..aku dah tak kisah fasal ape2..bukan kate bilik..diri sendiri pon tak terurus..bila dah selesai sumenye..balik dan masuk bilik sendiri..aku akan tanye housemate..ade sape2 geledah bilik aku ke ? hahaha..tapi kalo aku free dan santai ..of course la kemas setiap hari okeh..

7
. Lagu yang terakhir anda dengar?
-stockholm syndrome by muse..agak mantong malam neh...

8. Last text message
-beb, aku tunggu kat tpt biase esok-->anto kat member aku..

9. Last phone call?
-call makcik rumah sewa..sebab? jiran sebelah aku curi air kat rumah aku..sebab dia tak bayar bil air..macam haremmm punye jiran

10. Hari terakhir anda menangis?
-ntah..dah lama tak nangis..lupe..

11. List 5 warna kegemaran anda?
-tolongla weh...ade gak soalan gini?

12. Orang yang terakhir anda ber'YM' ?
-dah lama tak YM..ntah2 installer die aku dah buang..

13. Game yang anda paling suka?
-zombie Vs plant..besh gile..addicted woih!

14. Adakah anda peminat MCR?
- Dulu. tapi group tu kan dak tak aktif sekarang..so tak minat lah..gaggaga..boleh tak?

15. Apa perasaan anda masa jawab tag ini?
-tade perasaan..so and so je lah..


16. Anda rasa tag ini best?
-ntah...so n so je kot..


17. Tag lagi 10 orang.
-its freedom country..everyone can answer this tag..u r most welcome! heheh


No comments: