Wednesday, May 12, 2010

bekerja di kolej kepala singa kuning

aku adalah golongan sengkek.. so cuti ne jadi part timer kat DPP Maybank uum..asset and inventory assistant...hehehe..nama job macam gempak la sangat..tapi buat tagging. record n key in data..tu je pon..tapi syukur aku..rezeki la jugak..kurang2 boleh buat duit minyak sem depan separuh..separuh lagi nak berpoya2 bila balik kampung nanti..muehehehe.

dah jadi sambilan kat sini, terus dapat penginapan untuk semester depan..Alhamdulillah..tak payah berulang alik g changlun..huhuhu..bagus betul..ade hikmahnya aku tak balik cuti neh..

Bos kat sini ok je..sgt tolerate dan linient..bila kiteorang kena g kolokium ke..nak jumpe lecturer ke..dia bagi je..huhuu..staff yg lain pon ok je..huhuhu bak kate pepatah..sume ok je..

berkaitan dengan projek paper aku sem depan..aku dah try propose Dr. Norazwa jadi supervisor aku..masalahnya aku nak buat training..tapi Dr. tu lebih kepada management change..aku dah antar draff proposal..tapi tato die terima ke tidak..oh..di dalam dilemma..cewah!

No comments: