Thursday, June 17, 2010

keputusang peperiksaang..gaggagagag..

Hai…da lama tak update blog ne..huhuhu…bukan sibuk sgt..tapi kemalasan tahap cipan..huhuhu..bila balik umah ne..aku lebey ske tdo..makan..tv dan makan balik..ngeh3..proses itu pon berulang-ulang..ngeh2…hurm..nak citer ape ye…

--

--

--

--

Minggu ne aku baru dapat result..yeah2.. cas n colgis dah berzaman dapat..Cuma cob je terhegeh2 nak keluarkan result..aku tak paham kenape..padahal bab2 tuntut suruh bayar yuran cepat je surat yang aku dapat…betul2 anjakan poyodigma betul…yeah mari kita bercerita fasal result ye..so far..Alhamdulillah….sem ne aku dapat sangat2 OK …lebeh bagus rasenye dari sem lepas…semoga kejayaan ini berterusan..di sini aku nak mengucapkan teng kiu kepada :

Daddy Cool n Mummy Ferry

Lecturer:

Prof Dr. Harlida( ngajo legal and ethic)

Prof Dr. Zainol Bidin (ngajo research method)

Prof Dr Azua Mat(ngajo change)

Prof Opatha (ngajo SHRM)

Dr. Munnawar (ngajo OSHA)

Groupmatessss

Housematessss

Coursematesss

Dan kawan2 seperjuangan yang lain…

Terima kasih kerana melayan karenah aku, membantu aku dan berusaha bersama-sama dengan orang yang serba kekurangan seperti aku..jasa semua akan aku kenang..wewwitt..Selain berterima kasih aku juga ingin mohon ampun dan maaf jika ada yang terasa dengan aku.. jangan serik untuk bekerjasama dengan aku lagi ye..jom kita usaha lagi! Oh yeah!

No comments: