Sunday, June 20, 2010

biru yang kecewa...

Untuk mengubati saat kedukaan dan rasa seperti sedikit cipan yang mati anak..ermmm..tak perlulah aku beritahu sebabnye..perkara2 yang tak besh..disebabkan kebonggokkan...

disillusionment of myself

...but life must be go on..

yeah...


tengah hari tadi..aku godek2 peti ais umah aku..okeh ade yogurt persa beri biru..great!


aku tak puas hati dan terus menyelongkar peti ais mummy fery...dan terjumpa ini...


bagaikan mengubati lohong2 diri..tau ape lohong? kind of loops la...lubang2 kepoyoaan diri sendiri..aku ambik beberapa bijik beri biru sebagai penawar hati...cewahh..

dan..taraaaaa...



ntah la...dan rasa itu tetap ada...rasa tak besh...

rasa kebencian dan kesedihan itu ada lagi...bila nak hilang ne...harus kene gi pekena kenny rogers baru hilang kot...
..

..

..

ok baiklah sila lempang muka aku plisss

:(

"I will never permit no man to narrow and degrade my soul by making me hate him" Booker T. Washington

yeah rite...

No comments: