Thursday, July 2, 2009

alienated

hi...

Yes...been registered at my own beloved campus ( eeeuuuuwww...yolah..) ..even the same campus..but its still awkward...changing course is not easy as u imagine dear...Previously, I am student of COLGIS but now..I am COB to take MHRM..which mean..I am so lone-ranger ...i dunno anybody of COB..no friends..no lecturer to disscusing about adding the courses... its hard my men..pheeewww...i am totally a very-very new student...very complicated...datang tmpat yg sama..tapi situasi da berubah...still terbayang member2 dulu..ada perasaan yg tak besh..memang tak besh...well i dunno...hard to tell u by word..rasa tak beshhhhhh tu...

Luckily, I have my housemates..6 of us..all postgraduates students..I guess they all quite ok..oh..for all yang nak further master at uum..dah tade penempatan okeh..no fully resident..as prof Halim told me.."jadilah independent sket...."...

Talking about him... my favvy prof..at last met him at COLGIS...finally you all setelah lama menunggu dan mengharap nak jumpa prof tu...Eventhough time to tengah pening pale fasal rumah sewa lagi fasal COB.. tapi dat day adalah hari paling besh.. made me so excited..sebabnye mudah...dapat sembang dengan die fasal sambung belajar neh...rasanya ramai yang nak peluang yang i dapat tu...susah tau nak dapat jumpe die..apatah lagi nak sembang2 sebab prof ne sangat kureng melayan student..hehehe...macam jumpe brad pitt la lebey kuang..prof itu sangat baik..hehehe walaupun agak kerek mula-mula kenal dia..(kalo nak tau fasal dia cek entry lama ek)..with Prof Shafiee yang baik hati dan sweet itu pun jumpe jugak...oh..my dear Puan Wahida pon jumpe juga..Puan tu pun register PhD hari tuh...I met them at COLGIS..sangat sweet..kalo la I still with COLGIS..tentu senang nak deal..tapi tak pe lah..jadikan cabaran kan?heheh..poyo

No comments: