Saturday, May 9, 2009

mode: tiada perasaan

Hi..


How was ur day?


Lately...emosi kurang stabil..akibat sudah lama tidak bercakaran dgn miss kushi..hahaha oh how i mish her..nothing much to tell..my extraordinary day la sangat begin sucks...tremble prob again..hahahaha..anyway..bosan plak..another topic please..


erm...


erm...


erm...


since too hurly-burly or may be out of date..last 2 days ago watched twilight..oh yess..gotta search for the books..hypnosis symptoms detect! that was tremendous...but for me its better ...kalo dpt edisi buku sebab sy adalah orang yang konservatif...hehehe..ye la tu..


oh yess...proudly to share with you..nowadays, i felt that me, myself n i got prob with ability to stay focus..keupayaan fokus terhadap sesuatu kian merosot..fokus kepada apa2 saja ..and i try to analysis towards its.. adakah berpunca dari diri sendiri?..masalah tua? tiada minat? ataupun sesuatu itu sudah tidak menarik?sudah bosan atau dah buang tebiat? hahaha..apa2 saja...u make make me sick enough!!


Anyway..kepada apa-apa benda yang hidup ataupun tidak bernyawa..jika merasakan sy tidak fokus kepada anda..mintak mahap dan ya..sememangnya sy sudah hilang fokus kepada anda..kerana setiap perkara berlaku adalah sama..bosan mungkin...percayalah yang anda juga sudah hilang fokus terhadap saya...
sudah hilang rasa..

No comments: