Wednesday, May 20, 2009

contributed a part of me..cheh!

I already know that...I am totally best among the best..I am selected person to be that corpus…Proudly to mention that I am A+ person..bukan A-, B+,B-, AB ,O(kosong)…kerana sy adalah makhluk yang terbaik..hahaha..patut la time skolah dulu asyik tak dapat banyak A+ rupa-rupanya nak bagi budak2 lain chances nak merasa macammana sebenarnya jadi golongan A+ keh3..

Anyway..this is true story..please believe me…cos until now I can`t believe it..my pure heart proved by last Friday.. I `ve joined Gems Community service..and guess what I willing myself to be a blood donator..Oh yess, this is my first time to share my priceless, precious, valuable and tingtong blood to people who needs it..really beautiful and bountiful kan I? So to whom may manage my blood make sure that use it as good as possible…

Actually, dunno what type of blood that belong to me until that day.. saje nak try..rupa-rupanya adalah sakit sikit je.. that time when the nurse try to inject the needle towards my arm..Jarum sangat besar lah!by the way..that time I have my supporter from my office which is X-Sophist die hard staff..ngeh3..so tak le rasa cam sakit..leka gelak2 sedar2 da settle..

I thought after donate, my arm will turn to black or blue or a little bruise just like my other former friends, by then, nothing happen…thanks God..because the next day is Team building..of cause la takut cos I have to use my two beautiful hand for surviving this week…oh..doakan tidak diganyang habis-habisan oleh juruletih-juruletih nanti boleh letih..

This is evidence to prove my word..hahaha..




kasi fokus sket...



Second process..for the 1st time dpt kad merah..time ne aku dah pikir 18x nak cabut..tgk jarum besar gabak..nyesal plak nak derma2 ne..



huhuhu..bukti ye..siap ada nama tu..



time cucuk..aku pejam mata sebenarnye..hehheh..ngeri..





makcik doc ne yang test jenis darah aku..huhuhu..sakit dowl kene jarum tekejut2 neh.



settle..lega!!




terrrbaek beb! eheh..

2 comments:

n4dh!3r4 said...

bjaya gak kita derma darah kan..
kejut weh tgk brader tuh nk pengsan!
tahniah utk kita berdua!! ahahaha

::MIMIE:: said...

sila jadi follower blog aku ye cik tiqah..
hehehe
ini paksaan =P
ahakssss