Saturday, September 26, 2009

selamat hari raya..

Happy hari raya!! Ok..belated salam lebaran…hehehe..I assume that everyone happy celebrating this hari raya..with the kueh raya..ketupat..lemang..and the duet raya too…so,I am happy for you all..heheheh..so this is an opportunity for me to implore a forgiveness to everybody..sorry for my sin…forgive me if I were wrong..n for everything…sorry…sorry…n sorry again..

Well, about my hari raya..nothing much..just like usual..my family made rendang ayam kampong terlebih kerisik, kuah kacang tak masin sangat,rendang daging sedapnye, laksa mee udang kerat kepala, mee sup daging batang pinang and ketupat nona beli kat tesco to served the guests. After the sembahyang raya, the guests arrived..Starting by mak ndak family..pakcik family.bla..bla…other relatives, neighbour, my friends..and budak2 yang tidak dikenali datang for the ang pau I guess..hahaha..

Then, we did the raya attack just like school attack..searched for variety of food that can be source of fat and carbs for myself of cause…and it is compulsory for duet raya if anybody have a sympathise for student yang tua bangka ini..duit minyak ye…duit minyak..tak main mercun pon..sumpah!!

For the second day, we went to my mummy ferry hometown n visited the rest of relatives mummy ferry side yang kebanyakannya I tak knl..pitiful me..sgt lah boring..I prefer to stay at home sambil tgk drama rosyam nor tgh jadi anak derhaka kat mak dia fauziah nawi, lepas tu menyesal bila mak dia mati or beraya with my daddy cool side…because I am more close with them compare to mummy ferry side..Furthermore, my opah was not around because sibok2 nak beraya KL n I just like..WHAT? oh..she is totally pitiful than me..what on earth la kan org semua nak beraya kpg tapi dia…well, asal dia bahagia..hahahaha..somehow, that day was not so bad la sebab I had been introduced with some guys yang HOT gilerr..huh! Mummy ferry never told me that she have colleagues yang ada anak lelaki yang hot macam Aaron Aziz tuh…huhuhu...tapi sayang…adalah katik…hahahah..ok fine..tak baik..puji balik ..banyak hensem tp kurang tinggi..heh!

So the next2 day..just waiting at home untuk pinangan mana2 calon menantu mummy ferry..opsss..silap! waiting for people untuk beraya la..maaf la.. after Ramadhan Al Mubarak..hormon gatal telah banyak merebak..my unexpected visitor telah datang…n menyebabkan I gelabah gile tuang air smpai tumpah2 ye..oh gile panic…sape datang? Biarlah rahsia..hahha..ini adalah tipoo.. jgn pkr bukan2…tee hee…T_T..well sehingga sekarang..that is every year routine for my hari raya..except for the Aaron Aziz part tu..this year baru ada…yang lain sama je..biasa ja kan…kan..kan…hahahha..told u be4..

p/s:yes!!puasa ganti satu hari je…gegeurls yang lain jgn jeles!hahaha

No comments: